MÅNDAG

Hej och godkväll denna fina måndag! 
Idag har jag haft en jättebra dag, bara lite sådär vanligt måndagstrött, men det hör ju till. Jag jobbade 08.00-16.00 och precis som vanligt hinner jag mest komma hem, slänga på mig träningskläderna och äta lite mellanmål innan jag åker till gymmet. Idag körde jag 1 timma activio/spinning följt av 30 minuter CXworx. Nu är jag mör i kroppen och framförallt benen så nu sitter jag välplacerad i soffan med kvällsmaten i magen. "Halv åtta hos mig" slutar om tio minuter och då ska jag ta en lång dusch och sen krypa ner i min säng för att titta på någon film. Det är jag värd efter en lång jobb- och träningsdag! Hoppas alla har haft en bra start på veckan, det har jag! Puss och godnatt❤️
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Sjöberg

Fin du är! Måste bara fråga vart du köpt tröjan? Har letat efter en sån, så fin!

Svar: Tack sötnos! Jag fick den i julklapp för typ två år sen från Robin och jag/han minns faktiskt inte vad sidan hette på nätet.. Men sök på typ "ros-tröjor" eller något på Google så kanske det kommer upp några alternativ, hihi ;)
mkihlstrand.blogg.se

2013-12-10 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0