ONSDAG

Godkväll! 
Igår hade jag inte en enda tanke på att skriva här, jag glömde helt och hållet bort det. Men min dag var ju inte mer intressant än att jag jobbade, tränade och myste med Robin.
Idag har jag haft en fullspäckad men väldigt bra och mysig dag. Jag jobbade 07.00-16.00 och när jag kom hem slängde jag på mig träningskläderna och ställde mig direkt på löpbandet. Det fick alltså bli hemmaträning idag som bestod av 10 km löpning och lite mag-styrka. Efter dusch och kvällsmat kom David och hämtade mig och vi åkte hem till Karin (eller rättare sagt Karins pojkväns helt underbart fina nya lägenhet). Vi fikade, drack te och pratade om livet, innan vi även fick besök av Rasmus, Felicia och Fredrik. Jättemysig kväll och dessutom väldigt behövlig såhär mitt i veckan när man är lite småtrött på det mesta. Nu ligger jag nerbäddad i min säng och njuter av tanken av att jag har sovmorgon till 10.00 imorgon. Jag ska dock jobba till 18.30 men det är lucia så det ska bara bli mysigt! 
Nu ska jag trots allt sova så jag får extra många timmar sömn inatt, det är ju en så underbar känsla. Godnatt❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0