TISDAG

Hej! 
Idag är det sista dagen för mig här i Sverige, för imorgon åker jag äntligen till Gran Canaria!
Jag har haft en bra dag men också väldigt tråkig eftersom det var min sista dag på jobbet. Jag bara njöt av varje minut tillsammans med mina kollegor och fina barn och jag blev dessutom överraskad med en hejdå-present, så himla söta. Jag fick sluta tidigare och fick alltså åka hem redan halv tre. Så eftersom jag helt plötsligt hade en sån lång eftermiddag ledig har jag hunnit med mycket. När jag kom hem vilade jag en stund innan jag ställde mig på löpbandet och sprang 10 km. Efter dusch och middag har jag packat, pysslat med några julklappar jag ska ge bort, hjälpt till att städa huset och nu ligger jag äntligen i min säng efter denna långa dag. Jag tittar just nu på gårdagens paradise hotell-avsnitt i väntan på att Robin ska komma till mig efter sitt jobb. Jag ska upp klockan fem imorgon så egentligen borde jag sova, men jag väntar hellre på min kärlek så jag får pussa lite på honom, så får jag sova på flyget imorgon istället. 
Jag vet inte om jag kommer ha tillgång till något internet den kommande veckan, om inte så får bloggen stå och damma ett litet tag. Så om jag inte får chans att skriva något mer denna veckan vill jag önska alla en GOD JUL! 
Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0