TISDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en lång och fullspäckad dag. Jag hade en långdag på jobbet från 07.00 till 16.30 men dock en väldigt mysig och bra sådan, då vi bland annat bakade lussebullar med alla barn idag. Inte nog med det så samlas numera alla barn efter frukost för att titta på julkalendern ihop, så himla mysigt. Jobbtimmarna går ju lite snabbare när det händer sånt mysigt lite då och då.
Efter jobbet hann jag bara hem och sätta mig direkt i bilen för att åka in till stan och träffa mina två saknade vänner Rebecka och Alexandra över en mysig fika på rådhuset. Efter en lång stund av prat gick jag till gymmet och körde ett bodybalance-pass. Nu är jag äntligen hemma och nerbäddad i min säng med gårdagens paradise-avsnitt framför mig. Jag är helt slut efter denna dag så det ska bli så skönt att få sova snart. Hoppas alla har haft en fin dag och sov gott! Godnatt❤️
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0