TORSDAG-HEMMA

Hej igen efter en veckas helt underbar semester på Gran Canaria!
Jag har haft tillgång till internet under hela veckan, men har helt enkelt inte alla haft något sug efter att skriva här. Men nu är jag tillbaka i Sverige och det kändes väldigt jobbigt i hjärtat att behöva lämna allt igår, jag har verkligen haft världens bästa resa med min älskade familj, och den gick alldeles för fort. Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst men jag tänkte nog hålla mig kort så detta inte blir ett mils-långt inlägg. 
Vi bodde tydligen på ett av Gran Canarias största och mest exotiska hotell, och det var verkligen helt fantastiskt. Hotellet var inrett i en afrikansk stil och det var så häftig byggt att jag blev helt chockad. Vattenfall här och var, broar och massor växter överallt, det kändes lite som att gå runt i en djungel. Det fanns 7 olika, jättestora och fina poolområden. Det var så stort att jag nästan gick vilse, i början hittade jag inte ens till vårt eget hotellrum. Alla människor var så himla trevliga och man kände sig verkligen välkommen. Maten ska vi inte ens prata om, jag har nog aldrig ätit så mycket mat under en vecka. Vi satt och åt middag i över två timmar varje kväll, det fanns så otroligt mycket mat och man ville ju självklart äta allt! Det går inte att beskriva allt på ett tillräckligt bra sätt, jag har tagit så bra bilder jag har kunnat med min kamera, så det ska ni få se så småningom! Vi har helt enkelt haft en underbar resa, det enda jag skulle kunna klaga på är vädret. Vi hade sol varje dag men vissa dagar var det ganska molnigt och väldigt blåsigt, så det kunde ju varit bättre. Men vi är väldigt nöjda ändå och har helt klart fått vår dos av värme och solsken för att klara oss en tid framöver! 
Nu ska jag bjuda på en hög med halvdåliga bilder jag tagit med mobilen, så lägger jag upp alla kamerabilder senare när jag har tid och ork. 
Hoppas alla har haft en fin jul här hemma, jag måste erkänna att jag saknade den svenska julen lite grann trots att även vi fick besök av jultomten. Puss så länge❤️






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0