TORSDAG

Godkväll, nu måste jag skriva fort för klockan är alldeles för mycket för att jag ska sitta uppe när klockan ringer tidigt imorgonbitti. Jag tror de flesta har förstått hur viktiga mina 8 älskade sovtimmar är för mig..
Jag har i alla fall haft en fin torsdag och dagen har verkligen bara sprungit iväg. Jag har som vanligt jobbat 07.30-16.00 och när jag kom hem hann jag mest äta lite och byta om innan jag åkte till gymmet. Jag skulle kört CXworx men hade glömt bort att det började 17.30, jag fick för mig att det började 17.50 så jag kom alltså försent. Men jag tog vara på min tid på gymmet ändå, med 8 km löpning följt av lite helkroppsstyrka. Tjugo över sju var jag hemma, och 25 minuter senare hade jag hunnit duscha, göra mig iordning och äta innan jag åkte in till stan igen. Jag har spenderat senare delen av min torsdagskväll på pims med mina fina vänner. Vi har haft lite nyårsplanering, helgplanering och prat mellan himmel och jord-kväll. 
Nu är jag precis hemkommen och nerbäddad i min säng redo för att sova. Trots att denna veckan har gått fortare än nånsin så sitter fredag och helg ändå helt underbart imorgon! Sov så gott och godnatt allihop❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0