FREDAG

Jag hade en så himla bra kväll igår, men tyvärr så varade den inte så jättelänge för min del. Hos Therese bjöds det på tacos och en jättemysig förfest med mina närmsta vänner. Kvällen avslutades på bogrens med dans. Jag kunde som sagt inte stanna där så länge eftersom jag skulle upp 05.30 idag, och det var så sjukt tråkigt att behöva åka hem när kvällen var som roligast. Men jag hade trots detta en riktigt bra kväll.
Idag trodde jag att jag skulle dö när klockan ringde. Jag hann sova 4 timmar och vaknade en gång i timmen eftersom jag var så rädd att jag inte skulle vakna av alarmet, så min kropp blev inställd på att vakna varje timme. Jag jobbade 7-15 och jag kan nog ha haft den sämsta jobbdagen på länge. Mitt huvud var verkligen inte med och allt var verkligen emot mig. Det var så otroligt skönt att komma hem och lägga sig i sängen efter denna mardrömsdag. Ikväll har jag packat lite smått inför morgondagens minisemester i Göteborg. Nu har jag precis ätit en god fredagsmiddag och pappas hembakta chips. Ikväll ska jag fredagsmysa med David och Felicia. Vi ska titta på film och äta gott, precis vad jag behöver ikväll. Jag skriver förmodligen några rader imorgon om jag hinner, annars är jag tillbaka på söndag! Pusspuss❤

Jag lyckades bara ta två bilder igår. Självklart en på maten, och en på mig och mina fina vänner, minus Amanda som tog kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0