FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Den här helgen har har varit både jobbig, rolig, krävande, mysig och väldigt väldigt bra. I fredags hann jag bara hem för att stoppa i mig lite mat efter skolan innan jag var tvungen att bege mig till jobbet. Jag jobbade 16-22 och kvällen gick både bra och fort så det var skönt. När jag kom hem hoppade jag direkt i sängen för att sen gå upp halv sex på lördagsmorgonen igen. Jag jobbade 7-16 och även detta arbetspass gick bra och fort. Väldigt skönt med tanke på hur jobbigt och dåligt det gick förra veckan jag jobbade. När jag kom hem låg Robin i min säng och sov och inte nog med det så möttes jag av både tårta och cupcakes som min syster hade bakat eftersom pappa fyllde år. Kvällen spenderade jag och Robin med min familj för att fira pappa. Vi åt en av mina favoriträtter, exotisk planka följt av Felicias goda bakverk. Jag, Felicia och Robin avslutade kvällen med film och ännu mera godsaker innan vi alla somnade med magarna fulla.

Idag fick jag äntligen sova ut, så otroligt skönt. Dagen har bjudit på helt underbart väder så jag och Robin åkte upp till billingen efter frukosten och åkte skridskor. Jag har inte gjort det på flera år så jag kände mig som bambi på hal is, men det var jättekul! Nu ska jag, Felicia och Robin åka in till stan och köpa godis som vi ska ha till kvällens söndagsmys. Trots jobb och tidiga morgnar, så har jag haft en väldigt bra och mysig helg och nu är jag dessutom flera hundralappar rikare! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0