FREDAG

Idag är det veckans absolut bästa dag och jag har haft en så mysig och bra fredag. Jag gick bara i skolan från åtta till halv elva idag, så efter lite extrajobb i skolan gick jag och Felicia till gymmet där jag körde ett riktigt bra och jobbigt pass. 45 minuter intervallträning och 45 minuter helkroppsstyrka. Sen åkte vi och handlade inför kvällen mys som bestod av tacos, vilket kan vara den bästa och godaste fredagsmaten enligt mig. Resten av kvällen har jag haft fredagsmys med hela min familj minus min bror som numera bor i Norge. Vi har ätit fruktsallad och tittat på film och haft det så mysigt. Nu har jag precis krupit ner i sängen och ska snart sova. Imorgon väntar en fullspäckad dag och jag har faktiskt satt klockan för att hinna gå upp och träna, så nu måste jag släcka lampan så jag orkar med morgondagen! Godnatt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0