LÖRDAG-SÖNDAG

Jag har haft en så mysig och bra helg i Göteborg med min kärlek. Igår hade vi en enda lång shoppingdag, men jag hittade tyvärr inte speciellt mycket. Jag som verkligen hade tänkt unna mig och var inställd på att hitta massor fina vårkläder.. Men man kan inte få allt här i världen och jag var trots allt väldigt glad ändå. Efter shoppingdagen tänkte vi utnyttja spat som fanns på hotellet och bada, men klockan bara sprang iväg så vi hoppade över det. På kvällen åt vi en underbart god middag och sen låg vi nerbäddade på hotellrummet med en stor godispåse och tittade på melodifestivalen.
Idag började vi dagen med hotellfrukost. Det finns ju inget bättre än att få dyka ner i världens buffé med alla frukostalternativ man kan tänka sig. Vi tog tåget hem redan vid tolv och nu är jag hemma igen. Det känns så tråkigt att helgen som jag så länge har sett fram emot redan är över, och imorgon börjar skolan igen. Jag har med andra ord fått känna på söndagsångest idag vilket jag inte har haft på länge. Men jag ska snart åka in till gymmet och springa bort mina sura miner och ikväll kommer Robin och pussar på mig igen. Jag har fått ett väldigt bra avslut på sportlovet och börjar redan räkna ner till nästa helg. 5 dagar. Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft. Pusspuss!❤

Jag tog tyvärr inte så många bilder. Men här är i alla fall tre stycken som jag lyckades få till: 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0