LÖRDAG-SÖNDAG

Igår hade jag en fullspäckad och bra dag och inte minst en grym kväll. Jag och Felicia flängde runt i timmar på stan för att hitta en födelsedagspresent till Karin. Vi handlade även massor mat till kvällens middag. Jag och Felicia gjorde iordning en helt underbar middag till kvällens finbesök som bestod av våra bästa vänner Karin, Pontus och David. Vi hade alltså födelsedagsmiddag för Karin som fyllde 20 år igår, och middagen bestod av exotisk planka. Massor frukt, kyckling, ost- och skinkpaj och vitlöksbröd. Till efterrätt åt vi marängsviss och efter det var vi helt proppmätta. Det var längesen jag var så där fruktansvärt mätt men med så god mat så går det inte att sluta äta. Vi spelade spel, dansade, pratade och skrattade innan vi åkte in till stan och till röda rummet för ännu mer dans resten av kvällen. Jag hade jättekul och kvällen gick jättefort.

Trots att jag var nykter igår, så känner jag mig alldeles bakis idag pga all mat jag åt. Jag får alltid ont i magen och får "bakis-symtom" när jag har ätit för mycket onyttigt kvällen innan. Men nu har jag stoppat i mig en stor, god och nyttig frukost så jag känner mig lite mer som en människa igen. Senare idag ska jag åka hem till min saknade Robin. Vi ska träna ihop, träffa hans familj och sen ha söndagsmys. Det är precis vad jag behöver idag! Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft. Själv har jag inte den minsta söndagsångesten eftersom jag har lov imorgon! Pusspuss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0