MÅNDAG

Idag är det inte bara måndag, utan också 100 dagar kvar till studenten. Tidigare har jag inte varit så speciellt taggad till studenten eftersom det har känts så himla långt bort och nästan overkligt. Men just nu börjar det kännas att det närmar sig och jag är så laddad inför ikväll att det inte är klokt.
Jag har varit i skolan och tränat på gymmet under dagen och nu är jag färdig och redo för kvällen. Jag ska snart åka hem till Therese där vi ska vara ett gäng och förfesta innan vi ska dansa fötterna av oss på bogrens resten av natten för att fira våra 100 dagar kvar med resten av alla andra studenter. Att jag börjar åtta imorgonbitti är inget som ska få förstöra, för ikväll ska jag ha så jävla kul!!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0