MÅNDAG

Imorses ville jag verkligen bara dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagen. Men jag hade trots allt en ganska slapp skoldag och en viktig sådan, så det var bara att pallra sig dit. Efter skolan tog jag mig till gymmet och körde ett hårt och bra träningspass. Träning är bästa botemedlet när man är på dåligt humör. Ikväll ska jag bara ligga nerbäddad i soffan. Jag tänker skjuta upp all skolgöra framåt och inte göra någonting. Måndag är den segaste och tråkigaste dagen på hela veckan, så då är det lika bra att göra den lite lättare och unna sig en lugn kväll utan minsta tanken på skolan. Nu ska jag äta middag! Puss❤
 
Två bild från i lördags innan jag och Robin gick ut och åt middag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0