MÅNDAG

Det kändes så otroligt skönt att vakna upp imorses och veta att man inte behövde gå till någon skola varken idag eller flera dagar framåt. Jag vaknade dessutom upp bredvid Robin och eftersom han jobbar eftermiddag så har jag kunnat vara med han hela förmiddagen. Vi började dagen med ett gympass, och Robin fick mig verkligen att pressa mig till max, jag var helt slut efteråt. Vi körde hans bröst-pass och det märks att jag själv inte är så noga med att träna varje muskelgrupp sådär hårt, för träningsvärken börjar redan komma. Efter träningen åkte vi hem till hans mormor och morfar och åt lunch innan han åkte till jobbet och jag hem till mig. Jag har precis stoppat i mig lite middag och ligger nu nerbäddad i soffan och samlar lite nya krafter till kvällen då jag ska träffa mina fina bästa vänner för en fika. Det ska bli mysigt och trevligt och väldigt passande en måndagskväll. Inatt kommer Robin och sover hos mig, och imorgon har vi varit tillsammans i 3 år. Det ska vi självklart fira lite smått med lunch på stan, men mycket mer än så hinner vi inte eftersom han jobbar. Men det gör mig inte så mycket för i helgen kan vi fira det mer ordentligt då vi ska åka till Göteborg och bo på hotell. Det ska bli så mysigt. Nu ska jag sova middag innan jag åker till stan. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0