MÅNDAG

Jag har precis som vanligt haft en jättebra och mysig helg. I lördags började jag dagen med en löprunda innan jag träffade Towe för en mysig lunch på stan. På kvällen myste jag med min kärlek. Vi lagade en god middag, tittade på film, åt gott och vi fick även finbesök av Mattias och Natalie. Igår hade jag en heldag med Robin. Vi tog sovmorgon och långfrukost, hälsade på hans familj på en fika och hade söndagsmys hemma hos mig. Jag lever verkligen för alla mysiga, roliga och bra helger och veckodagarna blir alltid lite enklare när man har haft eller har en bra helg att se fram emot. Nu är det sista veckan innan det efterlängtade sportlovet är här. Det ska bli så otroligt skönt att få vila ut sig, ta sovmorgnar och inte stressa. Men än så länge är det bara måndag, och flera dagar fram till helgen och lovet. Jag har trots allt börjat min vecka bra. Jag hade sovmorgon till halv tio och endast en lektion. Slutade alltså halv elva och gick direkt till gymmet och tränade. Det blev ett träningspass med 10 km löpning och 30 min styrka. Det gick riktigt bra och kändes så skönt efteråt. När jag kom hem tänkte jag ta en 20 minuter lång powernap som istället blev 2 timmar. Jag känner mig helt slut i kroppen så nu har jag bäddat ner mig i sängen och tänker stanna här hela kvällen. Titta på film och plugga till ett historiaprov. Det är allt jag tänker göra ikväll. Trots allt en väldigt skön och bra måndag. Puss!❤

Lite blandade bilder från lördag-söndag:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0