ONSDAG

Idag har jag haft en så bra dag och solen har varit framme hela dagen. Jämför man med hur seg jag var igår så känner jag mig frisk och pigg som en nötkärna idag. Att vädret också är helt underbart gör livet bara lite extra bra och motivationen till allt ökar enormt, så otroligt skönt.
Idag hade jag en kort och skön skoldag från halv tio till tolv. Jag höll ett tal i skolan idag som gick jättebra och jag känner mig nöjd, vilket är så skönt. Jag höll nämligen ett tack-tal till min mamma och pappa. Efter skolan åkte jag hem och åt och vilade en stund innan jag tänkte åka tillbaka till stan för att träna. Men innan jag hann åka kom Robin plötsligt förbi hem till mig innan sitt jobb och hade en överraskning med sig. Ett paket som innehöll en så underbart snygg träningsjacka som jag så länge har velat ha. Jag måste nog ha världens bästa pojkvän. Det kändes helt plötsligt hundra gånger enklare att ta sig till gymmet med en ny och snygg träningsjacka på sig. Idag körde jag ett riktigt bra, hårt och skönt pass som innehöll 30 minuter crosstrainer, 30 minuter intervaller på löpbandet, 30 minuter CXworx och 30 minuter Easyline. Jag var helt slut efteråt. Jag har precis stoppat i mig lite kvällsmat och duschat och nu ligger jag utslagen i soffan med en kopp te i handen. Jag har som sagt haft en jättebra dag och avslutar nu kvällen skönt i soffan framför ett av mina favoritprogram just nu, Sveriges mästerkock. Haha. Hoppas alla andra också har haft en bra dag och njuter av solen lika mycket som jag gör! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0