ONSDAG

I måndags hade jag kunnat göra vad som helst för att slippa skolan, men av någon anledning lyckas varje vecka trots allt bli slappare och skönare än vad man från början hade räknat med. Igår gick dagen fort och jag slutade halv två. Jag åkte bara hem och åt en snabbis innan jag åkte tillbaka till stan för att köra ett träningspass på gymmet, 45 minuter crosstrainer och 30 minuter CXworx. På kvällen kom min älskling till mig och vi hade tisdagsmys.
Idag är jag ledig eftersom dagens lektioner är inställda. Trots att jag inte satte klockan så vaknade jag redan klockan åtta. Jag började dagen med en timmes promenad och åt sen en god frukost framför teven. Jag har precis pluggat lite och ska snart ställa mig och göra iordning något att äta till lunch. Jag har inte tänkt ge mig ut på några större äventyr under dagen, utan mest njuta av att vara ledig mitt i veckan. Imorgon börjar jag tio och slutar tolv. Man lyckas som sagt alltid ta sig igenom veckorna tack vare att schemat alltid blir lite lättare än vad man först hade räknat med! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0