ONSDAG

Imorses fick jag äntligen sova ut, utan att vakna av en klocka som ringer. Jag vaknade dock redan kvart över åtta av mig själv så jag vet inte om jag vill kalla det att verkligen ta sovmorgon. Men det är skönt att komma upp i tid för då blir dagen längre. Jag har fått en hel del gjort idag. Efter frukosten åkte jag och min syster in till gymmet och tränade. Jag bokstavligen led av träningsvärk igår, jag kunde knappt röra mig. Men idag kändes det en gnutta bättre så jag kunde träna lite hårdare. Under dagen har jag skrivit klart ett tal jag ska hålla efter lovet och legat nerbäddad i sängen och läst en stund. Ikväll har jag ätit middag med familjen och nu har vi precis ätit Felicias hembakta semlor (hann aldrig äta någon på självaste semledagen) framför teven. Jag har inte tänkt få så mycket mer gjort ikväll utan hoppa i säng i vettig tid så jag kommer upp i tid även imorgon. Godnatt❤

Från dagens träningspass, i min nya fina tränings-tshirt som jag har fått av Robin:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0