TISDAG

Jag hade rent ut sagt så jävla kul igår. Det känns som att kvällen bara sprang iväg och att verkligen allt hände. Inatt låg jag och fyra tjejer som packade sillar i en säng hos Therese och när klockan ringde var det inte ens tal om att gå till skolan. Det kändes som jag knappt hade hunnit somna. Så vi började dagen med frukost på McDonalds och sen åkte jag hem till mig. Jag har legat i min säng i flera timmar och tittat på film, sovit och ätit. Snart är jag så illa tvungen att börja plugga lite, eftersom jag ska hålla ett tal imorgon i skolan. Annars har jag inte tänkt göra mycket mer vettigt idag. Det är/var bara 100 dagar kvar till studenten en gång i livet och vi utnyttjade och firade verkligen den enda dagen till fullo. Så därför känns det okej att vara halvdöd idag och bara ligga nerbäddad i sängen hela dagen. Puss❤

Ett par halvdåliga bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0