TISDAG-ONSDAG

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Jag gick i skolan från åtta till två, tränade på gymmet, tog den sista gardasil-sprutan på vårdcentralen och blev slutligen fotograferad av Linn ihop med mamma. Jag och mamma ställde nämligen upp som "modeller" till Linns projektarbete. Det var jättekul och spännande och hon är bara hur duktig som helst. När jag kom hem var jag så trött att jag nästan direkt bäddade ner mig i sängen och tittade på film.
Idag är jag ledig från skolan, eller jag har väl snarare "jobba-hemma-dag" eftersom lektionerna var inställda. Jag som hade planerat att sova ut ordentligt vaknade upp klarvaken klockan sju. Jag började dagen med en timmes promenad och har sen bara tagit det lugnt hela dagen. Pluggat till historiaprovet som är på fredag och legat nerbäddad i soffan. Nu kom jag precis hem från frisören. Jag har bara klippt av de slitna topparna så ingen större förändringar har gjort. Ikväll ska jag precis som under dagen, läsa ytterligare lite till provet och bara ta det lugnt och mysa. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0