TISDAG

Idag har jag haft en bra och mysig dag. Jag började dagen med att överraska Robin med frukost på sängen och en tre-årspresent. Senare åkte vi in till stan för att äta lunch på thai house. Väldens godaste mat och man hamnar verkligen i världens matkoma efteråt. När Robin var tvungen att åka till jobbet så plockade mamma upp mig och vi åkte hem till morfar. Vi fikade, pratade och hade det trevligt. Efter det åkte jag och mamma till gymmet och tränade. Jag körde bara ett konditionspass, 10,5 km intervaller/löpning. Nu ligger jag nerbäddad i soffan men ska snart förflytta mig till sängen istället för att läsa en stund innan jag ska sova. Jag är helst slut och vill bara ta en lång sovmorgon imorgon. Det känns som att jag inte har sovit ut på hur länge som helst. Men som sagt, en bra och mysig tisdag! Puss❤

Min goda och söta frukost jag gjorde imorses:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0