TORSDAG

Imorses vaknade jag upp bredvid min kärlek som kom till mig igårkväll, vilket kan vara det absolut bästa sättet att börja dagen på. Jag hade dessutom sovmorgon till tio och slutade två, så en slapp och hyffsat skön skoldag har jag också haft. Jag gick till gymmet efter skolan och hade tänkt köra ett ordentligt konditionspass, men eftersom jag hade ätit alldeles för dåligt för att maten i skolan smakade apa så hade jag ingen ork till ett hårt pass. Så det fick bli 30 minuter powerwalk och mag- och ryggstyrka. Nu är jag hemma och har äntligen fått stoppa i mig en stor och god middag. Resten av kvällen har jag bara tänkt ligga i soffan och inte göra någonting jobbigt. Jag har egentligen en hel del att göra i skolan men just ikväll tänker jag lämna allt det där åt sidan och bara unna mig en ta-hand-om-mig-själv-kväll. Det borde man ha oftare! Puss och kram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0