TORSDAG

Skoldagen har gått jättefort och varit jätteskön, kanske mest för att jag började tio och slutade halv tolv. Jag gick till gymmet när jag hade slutat och körde ett hårt och skönt träningspass. En timme på löpbandet och en timme styrka, främst mage. Jag kom precis ut ur duschen och har nu lagt mig i sängen en stund. Jag tänkte ligga här öva på mitt tal och läsa lite innan jag ska äta Felicias american pancakes senare till middag. Ikväll kommer Robin till mig och myser och det gör denna sköna torsdag till en helt perfekt torsdag. Det enda minuset skulle väl vara att jag precis blev uppbokad med jobb både imorgon kväll och på lördag dag, jag som hade sett så fram emot helgen.. Men det är pengar och då får det vara värt det. Det kommer trots allt fler helger. Puss❤

Min syster är inne i bak-period just nu och igår gjorde hon en nyttigare variant av muffins. Dom blev jättegoda, och om en stund ska jag som sagt hugga in i hennes nystekta american pancakes!

https://cdn1.cdnme.se/1358342/6-3/pic_51263ae0e087c36892220769.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om lite personligare grejer också? och inte bara massa om dina dagar osv =) vem är du? varför är din pojkvän en bra pojkvän? favoritsysselsättning?

Svar: Hej! Det är jättekul att du är intresserad av att läsa mer om mig osv. Men i min blogg känner jag att jag inte vill vara allt för personlig. Självklart kan jag försöka vara lite mer personlig, men jag håller det helst till en "vardagsnivå" där jag bara skriver om mina dagar. Min blogg är som min dagbok där jag kan titta tillbaka när jag känner för det:) personliga saker är till för mina nära och kära och inte minst mig själv:)
mkihlstrand.blogg.se

2013-02-21 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0