TORSDAG-FREDAG

Igår struntade jag, tro det eller ej, i min sovmorgon för att istället åka in till gymmet och träna innan skolan. Jag sprang 6 km och körde 30 minuter CXworx. Även om jag ville stänga av alarmet när det ringde så tidigt så kändes det så skönt att börja dagen med ett bra träningspass. Skolan gick fort och vi var på en rättegång i slutet av dagen vilket var riktigt spännande. Under kvällen pluggade jag det sista till historiaprovet och myste med min kärlek.
Idag är det fredag och jag har gått på lov, så otroligt skönt. Provet gick jättebra och jag slutade tidigare. Jag och Felicia tog oss till gymmet efter skolan och åkte sen och handlade fredagsmys. Precis som förra veckan så har vi ätit tacos, det går verkligen inte att tröttna på det. Min fredagkväll ska jag spendera med min pappa och syster. Vi ska äta massor gott och titta på film och mysa. Bra början på helgen och lovet! Hoppas alla får en mysig fredag och en bra helg! Pusspuss❤

Två bilder från fotograferingen med Linn som är så otroligt duktig! Jag och min vackra mamma❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0