TORSDAG

Idag är det torsdag den 14 februari, alla hjärtans dag. Jag vaknade tyvärr upp ensam utan några pussar och kramar av min kärlek. Eftersom att min alla hjärtans dag skulle firas med bara mig själv så hade jag planerat att få lite bra saker gjorda idag. Så jag började min dag med en stor och god frukost följt av en timmes promenad. Precis när jag hade satt mig ner för att äta lunch knackade det på dörren och min fina Robin stod utanför med en ros och choklad. Jag trodde inte jag skulle få träffa honom eftersom han hade så mycket annat att göra idag, så jag blev hur glad som helst när han överraskade mig sådär. Jag älskar överraskningar. Han kunde tyvärr inte stanna en längre stund eftersom att han skulle jobba, men då fick jag tid till att göra det jag hade tänkt göra idag ändå. Jag har intervjuat min pappa en lång stund till en släktforsknings-inlämning som vi har i historian. Jag har också tittat igenom mitt tal lite grann och legat och läst en stund. Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att åka hem till Therese. Hemma hos henne bjuds det på middag och förfest innan vi hade tänkt gå ut. Jag fick precis reda på att jag ska börja jobba klockan 7 imorgonbitti så mina stora förväntningar på kvällen blev en aning mindre med det beskedet. Det blir med andra ord en ganska lugn och tidig kväll för mig, men jag får trots allt träffa mina fina vänner och det gör mig så glad ändå. Hoppas alla har haft en mysig alla hjärtans dag, med pojkvännen, flickvännen, familjen eller vänner. Pusspuss!❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0