LÖRDAG

Min lördag har varit både bra, nyttig, mysig och trevlig. Jag började dagen med en efterlängtad sovmorgon med min kärlek (eftersom vi har varit uppe med tuppen hela veckan i Trysil för att vara först ute i backarna så har vi inte fått sovmorgon på länge). Under förmiddagen åkte jag och Felicia in till gymmet för ett träningspass följt av en runda på stan. Tyvärr så fick vi inte gjort speciellt mycket på vår stadstur eftersom brandlarmet hade gått på Commerce så allt var därför avstängt. Men för att se något positivt i det så har min plånbok inte blivit tunnare på grund av något onödigt köp jag egentligen inte behöver. Ikväll har vi haft finfrämmat på besök. Mina fina vänner Pontus, David, Emil och Ida kom för att ha lördagsmys kvällen till ära. Vi lagade en underbart god middag, pratade, tittade på film och åt ännu mera gott. Nu är jag dödstrött och har precis krupit ner i sängen för att sova. Det är första gången jag ska sova själv på kanske en och en halv vecka, så det känns himla ensamt. Men desto skönare är det att jag kan breda ut mig hur mycket jag vill inatt. Där får vi sätta punkt innan jag somnar med mobilen i ansiktet. Godnatt❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0