MÅNDAG

Hej igen! Jag har haft en så mysig och bra helg i Dalarna. Jag har efter ett år sen sist äntligen fått träffa mina fina kusiner igen. Vi har ätit lite för mycket gott, promenerat i Mockfjärds fina skogar, sjungit, pratat, skrattat och firat min morbror som fyllt hela 60 år och pussat och kramat på alla mina mysiga kusinbarn. Det kändes jättetråkigt att åka hem igår, inte minst eftersom jag vet att det vi inte ses på ett bra tag igen eftersom vi bor så långt bort ifrån varandra. Men som alltid så är det "borta bra men hemma bäst", så det var också mysigt att komma hem, träffa min Robin och sova i min egna säng.
Idag är det måndag och jag känner mig glad och redo för en ny vecka, det är ju dessutom sportlov om bara två veckor! Jag har börjat min vecka bra med en sovmorgon följt av en enda lektion i skolan. Gick direkt till gymmet när jag hade slutat vid halv elva och körde ett hårt och riktigt grymt träningspass. Nu är jag hemma, färdigduschad och fräsch och ligger utslagen i soffan. Ikväll ska jag träffa mina vänner för en fika följt av bio. Vi ska se filmen "ego" som verkar vara hur bra som helst. Mysig måndag och som sagt en riktigt bra start på veckan. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0