MÅNDAG

Jag tog en liten helg-paus från bloggen, men nu är jag tillbaka igen. Jag har haft världens mys-må-bra-helg. Jag har umgåtts med mina fina vänner David och Karin, myst större delen av helgen med min kärlek, tränat, ätit gott och mått bra. Helgen gick alldeles för fort precis som vanligt men när man har haft en bra helg kan man trots allt leva på det ett tag. Idag började nya terminen i skolan och nya kurser började. Jag är än så länge nöjd och tror det kommer bli en bra sista termin innan jag tar studenten! Ikväll har jag kört ett grymt träningspass på gymmet. 30 minuter CXworx, 40 minuter löpning och 40 minuter helkroppsstyrka. Jag precis stoppat i mig kvällsmat och sitter nu och dricker te och tittar på teve. Jag ska snart hoppa i sängen och läsa. Imorgon börjar jag åtta, vilket jag gör väldigt sällan nu för tiden, så jag behöver alla timmars sömn jag kan få. Hoppas alla hade en bra bra helg och får en bra vecka. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0