MÅNDAG

Jag skrev ett långt inlägg om helgen igår, men helt plötsligt försvann allt och då ville jag absolut inte skriva om allt igen. Så idag ska jag sammanfatta min helg lite kort. I fredags hade jag och min kärlek fredagsmys i biosalongen framför premiären av den nya Wallanderfilmen. Den var inte alls så bra som vi hade förväntat oss men vi hade väldens mysigaste kväll ändå.
I lördags hade jag en heldag med Robin innan jag träffade mina fina vänner under kvällen för en riktigt grym utgång. Jag hade en jätterolig kväll med en hel del skratt, dans, dans och dans.
I söndags fick jag inte många fler knop gjorda mer än en långpromenad och en tur på stan med Robin. Under kvällen åt vi gott med familjen och hade söndagsmys. Efter en riktigt bra, rolig och mysig helg kändes det faktiskt inte allt för jobbigt att börja om på en ny vecka igen. Dagen har gått himla fort med en skoldag från elva till halv fyra. Efter skolan gick jag till gymmet och körde två pass, CXworx och Easyline. Nu är jag nöjd och glad och har precis stoppat i mig lite kvällsmat. Jag ska snart hoppa i säng och läsa en stund innan läggdags. Det var min måndag kort och gott. Puss och kram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0