ONSDAG

Precis som i måndags så hade jag bara en enda lektion idag. Jag började alltså halv tio och slutade halv elva. Jag begav mig till gymmet direkt efter skolan men körde dock ett ganska lugnt pass. Jag vaknade upp med lite halsont så idag har jag tvingat i mig äcklig KanJang och druckit flera koppar te, allt för att komma undan min förkylning. Det finns verkligen inget värre än att bli sjuk när man vill kunna träna och må bra. Men jag fick trots allt röra lite på mig idag och nu på kvällen har jag haft en så otroligt mysig kväll. Jag har spenderat min kväll ihop med mina bästa vänner David, Karin och Felicia. Vi rådhusfikade och pratade om livet. Världens bästa vänner och världens mysigaste kväll. Nu kommer jag somna gott och imorgon har jag sovmorgon till klockan tio. Det är dessutom redan torsdag imorgon, vilket gör mig så glad! Godnatt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0