ONSDAG

Idag är det en bra dag. En tusen gånger bättre dag än vad det var igår. Jag började dagen med en sovmorgon och gick sen i skolan 09.30-12.00. Jag kom hem för en stund sen och har efter skolan ätit en stor sen-lunch och legat i soffan och samlat krafter inför kvällens träningspass. Jag ska om en liten stund åka in till gymmet och köra intervallträning på löpbandet följt av ett CXworx-pass. Ikväll ska jag som sagt mysa och övernatta hemma hos Alexandra. Vi ska ta igen allt vi har missat från senast vi sågs på riktigt, vilket var längesen nu. Det ska bli så mysigt och det finns ju inget som lyfter upp en skolvecka så mycket som att sätta lite guldkant på vardagen. Att bara lämna allt plugg och alla måsten åt sidan en stund och ta vara på tiden tillsammans människor som får en att må bra.
Nu måste jag göra mig redo för att åka till gymmet. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0