SÖNDAG-MÅNDAG

Igår tog jag en extra lång sovmorgon och startade sen dagen med en kall pch jobbig löprunda i Skultorps skogar. Resten av dagen skrev jag klart och lämnade in en inlämning som jag har undvikit under hela lovet och under kvällen myste jag med familjen. Idag var jag uppe med tuppen för att åka till gymmet med min pappa och syster. Jag körde ett riktigt hårdpass och det kändes så skönt efteråt. Under dagen har jag fått en hel del gjort, som att hjälpa till att tvätta, småstäda på mitt rum, ta en tur på stan, ligga nerbäddad i min säng och läsa, laga middag och nu ligger jag utslagen i soffan. Dagen och även lovet har gått så himla fort och helt plötsligt är ledigheten slut. Jag är så osugen på att komma tillbaka till skolan som man bara kan vara och just nu skulle jag bara vilja resa långt bort. Men man kan inte få allt här i världen, så jag får nöja mig med att det faktiskt snart är helg igen, och ikväll ska jag ta vara på den sista sköna ledigheten jag får av mitt sista jullov. Hoppas alla har haft ett lika bra, roligt och mysigt lov/ledighet som jag har haft. Pusspuss❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har/håller på och läser femtio nyanser av honom va? :) Tycker du om den? Har hört att det är så jävla grovt språk i den och att den nästan känns som ett skämt och jag har för mig att jag har läst att du tycker väldigt bra om den så jag undrar - vad är det som gör den så bra? :)

Svar: Hej! Jag älskar den! Jag kan hålla med om att det är ganska grovt språk i den ibland, men vad gör det? Jag är inte direkt känslig för sånt så mig stör det inte ett dugg! Den är grymt spännande och rolig. Det är en hel del sex i, vilket gör att många tycker att det är lite genant att läsa den, men jag förstår inte varför. Att det är spännande att läsa om sånt är bara fakta! Det är lite svårt att beskriva varför man tycker den är bra, man måste liksom läsa själv för att förstå! Jag rekommenderar den till tusen procent, jag satt och sträckläste i tre timmar, då är den bra!:)
mkihlstrand.blogg.se

2013-01-08 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0