TISDAG

Idag har jag haft en bra dag och varit i full gång hela dagen. Jag har gått i skolan från åtta till två, jag har varit ute på en timmes långpromenad/powerwalk (kalla det vad ni vill), jag har lagat en jättegod middag och jag har storstädat mitt rum. Det sistnämnda tog hela två timmar och nu är jag helt slut i kroppen. Så nu ska jag belöna mig själv med en kopp te och krypa ner i min nybäddade säng och titta på gårdagens Top model innan jag kommer somna så trött som jag är. Jag vill dessutom att tiden ska gå fort så Robin kommer och kryper ner hos mig snart. Bästa sättet att sova och vakna upp på, bredvid min kärlek. Puss!❤
 
Det är på en grå tisdag som denna, som man inte kan låta bli att drömma sig bort till allt det här lite extra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0