TISDAG

Idag har jag haft en dålig och jobbig dag i skolan. Jag gick dock bara från åtta till ett, men jag kände mig bara så trött och omotiverad till allt så mitt humör var på botten. När jag kom hem ställde jag mig på löpbandet och sprang bort mina sura miner. En hel mil sprang jag till och med, och det var jobbigt och skönt. Nu har jag tagit en lång dusch och ska precis laga något gott till middag i väntan på att Robin ska komma och tisdagsmysa med mig. När man har haft en dålig dag känns det alltid lika skönt när ens kärlek kommer och avslutar den till något bra. Imorgon ska det bli en bättre dag, det är mitten på veckan och helgen börjar närma sig, jag har en kort dag i skolan och ska träffa min bästa, fina och saknade vän Alexandra på kvällen. Det gör mig glad. Puss❤

Världens godaste middag som jag gjorde förra veckan. Kikärtsbullar och en granatäppel-sallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0