TISDAG

Idag hade jag en kort dag i skolan från halv tio till ett. När jag kom hem gav jag mig ut på en kall och jobbig löprunda. Det blev rena benpasset och jag var helt slut i kroppen när jag kom fram eftersom det hade snöat så mycket , men det var grymt skönt efteråt. Ikväll har vi varit hemma hos morfar på besök. Han fyller hela 91 år idag och de har vi firat med tårta, presenter och sång. Snart ska jag avsluta denna fina dagen med att vänta in min kärlek som kommer och kryper ner hos mig efter sitt jobb. Imorgon har jag sovmorgon till tjugo i tolv som vanligt och jag ska njuta av varenda minut av min långa sovmorgon. Det blir nämligen min sista 11.40-sovmorgon eftersom jag får ett nytt schema nästa vecka. Men det nya schemat är som tur var inte helt dumt det heller. Nu får jag tacka för mig, eftersom min bok ligger så fint och väntar på mig. Godnatt och puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0