TORSDAG

God kväll, det är torsdag och imorgon är det veckans bästa dag, fredag. Torsdagskvällar har jag alltid tyckt om, de är alltid mysiga och bra när man vet att helgen väntar. Trots min lilla kärlek till torsdagar så har min dag inte varit roligare än att jag har varit i skolan och sen åkt hem och pluggat med 100 pauser för mobilspelande, tv-tittande, matlagning osv. Men jag fick tillslut min inlämning gjord, trots att den egentligen inte behöver vara klar förens efter sportlovet. Jag älskar att beta av saker tidigt och slippa stressen dagen innan uppgifterna ska in! Nu har jag i alla fall krupit ner i sängen och ska snart sova. Imorgon börjar jag åtta och slutar halv elva, så jag ska nog överleva ännu en skoldag innan min efterlängtade helg är här! Godnatt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0