TORSDAG

Idag har jag haft en bra och fin dag. Jag och Alexandra vaknade upp till skolsken, vilket alltid gör mig lika glad. Jag hade en kort dag i skolan idag från tio till tolv. När jag kom hem gick jag och Felicia ut på en långpromenad i det fina vädret följt av lite styrketräning här hemma. Nu har jag precis ätit en god middag och skrivit lite på en inlämning. Om en stund kommer min Robin och myser med mig. Jag ska samla på mig massor pussar så jag klarar mig hela helgen eftersom jag åker till Dalarna imorgon. Även om jag hade velat packa med mig Robin så kommer jag få en jättebra och trevlig helg hos mina saknade kusiner, och inte minst min saknade Alva. Det blir förmodligen inte mycket bloggande då men jag ska nog hinna skriva några rader innan jag åker imorgon. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0