TORSDAG

Jag ligger helt utmattad i soffan och vill inte röra mig ur fläcken på hela eftermiddagen/kvällen. Jag hade världens motivation till att plugga när jag var påväg hem från skolan, men när jag kom hem försvann allt. Träna tänkte jag också göra, men det har jag inga krafter till heller. Som tur var kan jag faktiskt ligga här med gott samvete eftersom jag har skrivit klart min stora inlämning som ska in på fredag, och igår var jag så aktiv och duktig på gymmet att det känns okej att vara lat idag. Körde två pass, 1 timmes RPM och 30 minuter CXworx. Jag bara älskar dom passen. Hårda, jobbiga och roliga. Man blir alltid lika nöjd efteråt!
Idag har jag i alla fall tagit sovmorgon med min kärlek och sen varit i skolan från halv tio till ett. Efter skolan var jag och min syster på ticnet för att titta på träningsresor till påsklovet. Alltså en resa där hotellet har anordnade träningspass, som spinning, yoga osv. Vi håller alla våra tummar för att det fina hotellet på Kanarieöarna har plats (vilket inte var helt säkert, vi får förhoppningsvis reda på det imorgon). Det skulle vara så underbart att få lämna sverige och njuta av en vecka med sol, bad, god mat och träning! 

 

Detta är bilder från det hotellet vi hoppas på. Det ser så underbart ut!!

Som vanligt blir bilderna i olika storlek när man bloggar från appen på mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0