TORSDAG

Snart är första veckan efter lovet gjord och helgen är redan här, det går precis lika fort som vanligt. Jag har hunnit gå tre dagar i skolan och har redan fått ett berg av måsten över mig. Det verkar tydligen vara meningen att skolan ska stress ihjäl oss ungdomar, eftersom man knappt hinner komma tillbaka efter ett lov innan man har tusen saker att göra igen. Men idag är det bara 146 dagar till studenten och 151 dagar till Aiya napa, vilket gör mig en gnutta motiverad trots allt. Denna veckan har mestadels bestått av skola, träning, Robin, skola och träning. Idag slutade jag klockan två och har sen jag kom hem bara legat nerbäddad i soffan. Tänkte ta tag i plugget idag men glömde mina papper och böcker i skolan, så det blev inte mycket gjort. Jag ska snart ställa mig och laga något till middag innan Robin kommer och förgyller min tråkiga torsdag. Vi ska göra iordning godsaker att äta till kvällen och titta på en bra film, riktigt torsdagsmys. Imorgon är det äntligen fredag och en underbar helg väntar, det gör mig trots all stress väldigt glad! Pusspuss❤


Kommentarer
Postat av: ida

fina pärlan <3

Svar: Saknar dig<3
mkihlstrand.blogg.se

2013-01-14 @ 13:34:48
URL: http://idajarlhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0