FREDAG

Jag kan inte ens beskriva hur skönt det känns att ha gått på helg och en veckas semester. Lyckorus genom hela kroppen! Jag har dessutom haft en bra vecka med bra dagar på jobbet, mycket tid med min vänner och pojkvän och jag har även hunnit ta mig igenom ett par träningspass, så nu är jag nöjd.
Igår jobbade jag kväll så under dagen tog jag, David och Karin vara på det underbara vädret och åkte till Hjo och badade hela dagen. Idag började jag klockan sju och slutade klockan tre så nu har jag precis lagt mig i soffan med lite mellis bredvid mig. Jag ska snart lägga mig och vila en stund så jag är pigg till kvällen. Vi ska grilla här hemma och sen ska jag och Robin gå på bio. Både jag och Robin går på semester (han går ju dock på en längre sådan) så grillning och bio blir ett helt perfekt fredagsmys för att fira in det.
Hoppas alla får en fin fredag och trevlig helg! Puss❤

En bild från i onsdagskväll och två från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0