FREDAG

Vilken bra och mysig dag jag har haft idag. Jag jobbade som vanligt från sju till tre och dagen gick både fort och bra. När jag hade slutat tog jag en varm dusch och gjorde en lång och rejäl inpackning innan jag åkte in till stan för att handla inför kvällen. Jag har nämligen haft min saknade vän Towe på besök och vi har haft världens fredagsmys. Jordgubbar och vindruvor som vi doppade i smält choklad, godis, chips och cola och nu är jag helt proppmätt. Men jag har haft en så mysig kväll med timmar av prat och en film som avslutning. Nu ska jag hoppa i säng och njuta av att jag slipper sätta klockan imorgon. Halv ett går tåget till Göteborg då jag och mina vänner ska spendera kvällen och natten där för utgång och övernattning i Davids lägenhet. Jag är så förväntansfull och taggad inför imorgon och att det ska bli jättefint väder kommer ju göra kvällen helt perfekt. Hoppas alla får en fin helg. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0