LÖRDAG

Godkväll, jag har precis lagt mig i sängen men jag tänkte jag kunde skriva ett par rader innan jag släcker lampan.

Som jag tror jag nämnt tidigare så har jag en tung jobbvecka denna veckan, med andra ord så jobbar jag sex dagar och därmed hela helgen. Så igår när jag kom hem från jobbet hann jag inte mycket mer än att äta, åka till gymmet, äta och fredagsmysa lite med mamma och pappa innan jag fick hoppa i säng. Idag började jag jobba klockan sju och slutade tre. Dagen gick både bra och fort men det var hur varmt som helst. Jag ville bara hem och slänga av mig mina obekväma och varma jobbkläder. Så när jag äntligen kom hem la jag mig ute i en solstol en stund och somnade med en gång. Ikväll har jag haft min fina och bästa vän Alexandra på besök. Vi har ätit tacos till middag och ätit alldeles för mycket godsaker, så min mage bara värker nu. Vi såg även den underbara filmen "safe heaven" och pratade igenom allt som hänt sen sist vi sågs. Nu har hon precis åkt hem och jag har samlat mod för att gå och lägga mig helt själv. Mamma och pappa är bortresta och min syster är ute, så jag måste med andra ord sova helt själv i mitt stora hus inatt, vilket jag ALDRIG har gjort förut. Hälften av alla lampor är tända och teven står på, så jag slipper ligga och lyssna efter läskiga ljud. Jag är världens mest mörkrädda människa och jag hatar att vara själv, men någon gång måste väl bli den första. Jag tänkte ta och försöka somna så fort jag kan så jag snart får vakna upp till ljuset igen. Jag börjar inte förens klockan sex imorgon kväll så jag tänker njuta av en helt underbar sovmorgon som jag inte har haft på länge.
Nej nu ska jag försöka sova, önska mig lycka till.. Godnatt❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0