MÅNDAG

Jag har haft en helt perfekt helg och att det är måndag och dags för jobb igen känns faktiskt inte så jättefarligt.
I lördags lämnade vi som sagt Skövde för en kväll och natt i Göteborg. Vi lagade middag och förfestade i Davids helt otroligt fina lägenhet innan vi testade på Göteborgs uteliv. Jag hade en så sjukt rolig kväll och allt gick bara så sjukt fort. Klockan fem var vi hemma i lägenheten igen efter en riktigt lyckad kväll. Efter fyra timmars sömn gick vi upp, åt frukost och städade innan vi tog tåget hem igen vid tolv. Jag hade en jättemysig söndag med min Robin. Under dagen åkte vi till sjön och solade och badade och under kvällen åt vi pizza och doppade jordgubbar och vindruvor i choklad ihop med Felicia och Emil. Ett väldigt bra avslut på en väldigt bra helg med andra ord.
Idag har jag ett kvällspass framför mig så jag börjar inte jobba förens klockan fyra. Inatt har jag sovit 10 välbehövliga timmar så efter lite frukost tänkte jag ge mig ut på en lugnare löprunda.
Denna veckan jobbar jag sex dagar och därmed hela helgen också, men trots det så känner jag mig faktiskt helt okej med det. Om två veckor går jag på en veckas semester vilket får mig att tänka positivt!
Nu ska jag göra iordning lite frukost. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0