SÖNDAG

Hej och god eftermiddag!
För de flesta betyder denna dag förmodligen söndagsångest inför den kommande jobbveckan. Själv är jag bara glad att det är söndag och att en ny vecka snart är här. Min kommande vecka består bara av fyra dagars jobb och sen går jag på helg och semester! En ynka veckas semester är kanske inget att vara överlycklig för egentligen men när man under hela sommaren bara har en enda ledig vecka så känns det ändå helt underbart.
Idag har jag i alla fall haft en bra och lugn dag. Jag tänkte ta sovmorgon imorses men eftersom Wille gnällde och ville upp vid halv åtta så var det bara att kämpa sig upp. Men efter att ha gett honom frukost la jag mig i soffan och sov i två timmar till. Under dagen har jag städat lite här hemma eftersom mamma och pappa kommer hem idag, jag har varit ute på en 5 km lång och jobbig löprunda, jag har ätit tacos till lunch och legat i soffan och tittat på den fina filmen "Dear John". Nu ska jag snart ställa mig och laga något till middag innan jag åker till jobbet och jobbar fram till tio. Imorgon börjar jag sju vilket betyder att jag bara hinner hem och slänga mig i säng ikväll innan ska upp och jobba igen, vilket är det värsta som finns. Men på tisdag har jag en dag ledigt och det får mig att tänka positivt trots allt!
Hoppas alla har haft en bra, mysig och rolig helg. Min har, trots jobb, varit väldigt mysig ändå. Puss❤

En bild på min underbart goda frukost jag kokade ihop imorses. Jag älskar helgfrukostar när man har tid att njuta lite extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0