TISDAG

Godmorgon! Idag är jag äntligen ledig efter att ha jobbat hela 6 dagar förra veckan plus gårdagen. Igår jobbade jag från 7-15 efter att ha kommit i säng sent och sovit jättedåligt under natten, så det var en seg och jobbig dag. Men när jag kom hem la jag mig och sov i en timme, det är ju så skönt att sova mitt på dagen. Under kvällen åkte jag in med mina päron till gymmet och jag och pappa körde ett CXworx-pass och ett spinning-pass. Efter träning, dusch och kvällsmat poppade vi popcorn och låg och tittade på James Bond.
Idag är jag som sagt ledig, så jag sov ut till halv tio. Jag ska snart göra mig iordning för att åka in till stan och möta upp ett par vänner. Vi ska spendera dagen i Hjo för en matbit och bad om vädret tillåter. Det kommer bli en mysig dag. Imorgon jobbar jag som vanligt igen, men nu är det bara tre jobbdagen kvar innan min längre ledighet. Det ska bli så underbart!!
Hoppas alla får en fin dag, det ska jag ha! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0