TISDAG

Hej!
Jag tänkte bara kika in här en snabbis, ska nämligen cykla till jobbet om några minuter. Idag har jag haft en skön ledig för- och eftermiddag hemma eftersom jag inte började jobba nu förens klockan sex. Efter frukosten tog jag en timmes svettig och varm promenad. Efter en dusch och god lunch på altanen la jag mig i solen och blev liggande där i ett par timmar. Jag har bara hunnit stoppa i mig lite middag och legat i soffan och samlat krafter inför kvällen tills nu när jag snart ska ge mig av. Jag är så himla osugen på jobb och inte nog med att jag slutar tio så ska jag upp och jobba klockan sju imorgon igen, så det blir bara att blunda och sätta igång igen.. Men jag ska vara glad att jag har jobb över huvud taget så jag ska sluta klaga! Nu har jag bråttom iväg. Hoppas ni får en fin kväll! Puss❤

Min goda lunch:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0