FREDAG

Hej!
Inatt sov jag över 10 timmar men jag känner mig ändå inte helt utvilad. Jag har precis ätit frukost och snart ska jag göra mig iordning lite grann eftersom min farbror och hans fru kommer på lunch och fika då dom inte kunde komma på vår student i onsdags. Så det blir med andra ord trejde studentfirandet. I eftermiddag ska jag träffa min Robin och vi ska äta middag hos hans familj. Ikväll ska vi träffa ett gäng vänner för att mysa och äta gott ute i kvällssolen. Mysig och fin dag!
Nu är det inte långt kvar till varken balen eller till när jag och mina fina vänner åker till Ayia Napa. Det är så skönt att ha saker att se fram emot!♥
 
Här kommer en hög med bilder från champagnefrukosten i onsdags. Några bilder från utspringet och kortegen har jag inte hittat än men det kommer förhoppningsvis upp lite senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0