LÖRDAG

Godkväll!
Klockan är snart tolv och jag passar på att skriva ett litet kvällsinlägg idag. Jag har haft en bra och fin lördag och den började tidigt ute i solen med studentfotografering. Det var Linn som tog kort på mig och Felicia och jag tror det blev jättebra. Det var jättekul i alla fall och Linn är så otroligt duktig!
När fotograferingen var klar la jag mig ute i solen en stund. När rastlösheten tog över gick jag in och storstädade mitt rum, så nu är det fräscht och fint lagom till studenten om 4 dagar. Robin kom efter att han hade jobbat och då åkte vi hem till hans familj och badade. Efter bad och vattenkrig med Robins lillebror åkte vi och köpte pizza. Vi har haft ett riktigt lördagsmys bara han och jag och vi har ätit så mycket goda onyttigheter att jag nu har ont i magen. Vi såg även den grymma filmen "ego". Nu har Robin somnat så sött bredvid mig så jag tänkte snart väcka honom så vi kan gå och lägga oss. Imorgon ska vi börja dagen med ett träningspass, så det är nog bäst att även jag får lite sömn. Hoppas alla har och har haft en fin lördag. Puss!❤

Ett kort från fotograferingen (jag tog kort med min mobil på hennes kamera, därav den halvdåliga bilden) och en på kvällens godsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0