ONSDAG

Idag har jag haft en riktig slappe-dag, vilket jag verkligen behövde. Jag är fortfarande förkyldare än nånsin och börjar undra när jag ska bli frisk egentligen. Jag vill kunna springa och gå till gymmet, vakna upp och andas fritt och slippa hosta var och varannan minut. Men trots min förkylning började jag och pappa dagen med en simtur i badhuset. Lugn simning kändes helt rätt för att jag skulle kunna få röra på mig lite åtminstone. Jag simmade 1500 meter och var helt slut efteråt, det är det jobbigaste min kropp har blivit utsatt för på över en månad. När jag kom hem var jag helt utmattad så jag la mig i sängen för att vila. Där låg jag sen fram till fem och tittade på gamla avsnitt av missade program. Allt regn har nog också bidragit till denna trötthet så en dag i sängen har känts helt underbart. Ikväll har jag inte varit mycket mer aktiv. Jag har ätit en god middag med familjen och nu ligger jag nerbäddad i soffan framför teven med en kopp te och choklad. Jag tänkte gå och lägga mig hyfsat tidigt ikväll så jag är helt utvilad imorgon då det väntas jobb 16-22. Det bästa botemedlet mot förkylning är trots allt sömn så det gäller att lyssna på kroppen. Puss❤

En bild från Cypern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0