ONSDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en nästan för slapp dag, en sån dag som man får lite dåligt samvete av. Men med tanke på hur förkyld och kass jag är i kroppen efter stundenten och en vecka i ayia napa så är all vila bara bra och nödvändig för mig. Jag vaknade upp halv elva bredvid min Robin, vi åt frukost, gick och la oss igen, åt lunch, han åkte till jobbet, jag gick och la mig igen, åt pannkakor, tittade på en film och när klockan tillslut slog sex tog jag av mig pyjamasen och gav mig ut på en långpromenad med mamma. Det var mer än välbehövligt och efter en dusch och middag fick jag finbesök av min saknade vän Alexandra. Vi har ätit massor gott och pratat i timmar om livet och planerat saker vi vill göra i framtiden. En sån där mysig och fin kväll som man bara mår så bra av. Jag har precis vinkat henne hejdå och om en stund kommer Robin och nattgästar mig. Efter en vecka utan varandra blir jag så "robbig" (istället för "mammig") och jag saknar honom så fort jag är utan honom. Så jag ska krama och pussa på honom så mycket jag bara kan innan vi ännu en gång skiljs åt då jag lämnar Skövde för Vallda imorgon. Precis som förra året ska jag ha en riktig mysmidsommar med mina finaste och bästa vänner. Nu ska jag krypa ner i sängen.
Puss!❤

Min nyklippta fina kille:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0